اینیستا: ال‌کلاسیکو پیش رو یک فینال است

 

آندرس اینیستا،کاپیتان بارسلونا عنوان کرد که تقابل روز شنبه دو تیم رئال مادرید و بارسلونا مثل یک فینال است.


 

به گزارش "ورزش سه"، اینیستا و هم‌تیمی‌هایش روز شنبه میزبان رئال مادرید در نوکمپ هستند و در حالی که اختلاف دو تیم 10 امتیاز است،‌اینیستا همچنان معتقد است که این بازی مثل یک فینال است و تیمش باید آن را جدی بگیرد.
او گفت:" به نظر من در این مقطع حساس نباید متفاوت با دیگر بازی‌ها با این بازی برخورد کرد. دربی ها همیشه متفاوند. مهم نیست که تیم‌ها در چه شرایطی آماده بازی می‌شوند،‌چه در موضع ضعف چه در موضع قدرت. هر دو تیم دوست دارند حریفشان را شکست دهند. فاصله زیادی تا پایان لیگ نمانده و ما می‌توانیم یک قدم رو به جلو برداریم. ولی نباید با ذهنیت اختلاف امتیاز پا به این دیدار بگذاریم. ما مثل دیگر بازی‌ها به این بازی فکر می‌کنیم. این اولین فینال از فینال‌های باقی مانده است زیرا از این به بعد تمام بازی‌ها فینال است."
اینیستا ادامه داد:" فکر می‌کنم خیلی خوب است که با جوبی مثبت و اعتماد به نفس وارد بازی شویم ولی فکر نمی‌کنم این رضایت از تیم ما خیلی هم خوب باشد. من منتظر بازی سختی هستم،‌بازی که جزئیات کوچک تعیین کننده اند. ما روی انجام بهترین بازی ممکن متمرکز هستیم. برای کسب پیروزی و نزدیک شدن به هدفمان آماده ایم ولی به حریفمان احترام می‌گذاریم زیرا شایسته آن هستند.
البته که بازی کردن در ال‌کلاسیکو پس از بازی‌های ملی ایده آل نیست ولی وقتی بازی‌های ملی در جریان باشد این موضوع طبیعی است. خیلی وقت‌ها ال‌کلاسیکو با بازی‌های ملی برخورد داشته است. بهترین حالت نیست ولی آنهایی که در اردوی تیم‌های ملی بوده اند در حال رقابت بوده اند و آنهایی که در باشگاه مانده اند ریکاوری کرده اند. چیزی بیش از این نیست."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 فروردين 1395 | 2:19 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.